Hitro in varno nakupovanje

Nakup brez registracije

Brezplačna dostava

Po Sloveniji nad 100€
Kontakt
Kontaktirajte nas in z veseljem
vam svetujemo pri nakupu!
Stacionarni:
+386 (0)599 50 700

Za vas smo na voljo v času:
Pon. - Čet. : 9.00 do 18:00 in pet. : 9.00 do 15.00
(preko spleta 24ur)

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA TRGOVINE PRICARAJ.SI:

Pricaraj.si je spletna trgovina, s katero upravlja podjetje Disk, Marko Šubic s.p., v nadaljevanju »ponudnik«. Z uporabo spletne strani se strinjate z navedenimi pogoji, zato je zaželeno, da si jih preberete. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu Pricaraj.si kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila.

Splošni pogoji spletne trgovine www.pricaraj.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
 

Prav tako se ponudnik zavezuje potrošniku pred sklenitvijo pogodebe oziroma preden potrošnika zavezuje ponudba na jasen in razumljiv način zagotoviti naslednje informacije, če niso jasne že iz okoliščin (zakon o varstvu potrošnikov ZVPot-NPB10 25b člen):

  1. glavne značilnosti blaga ali storitev v obsegu, ki ustreza nosilcu podatkov in blagu ali storitvam;
  2. firmo, sedež podjetja in telefonsko številko podjetja, kadar je ta na voljo;
  3. končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati vnaprej;
  4. informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati;
  5. plačilne pogoje ter pogoje dostave in izvedbe storitve, rok dostave blaga ali izvedbe storitve, kadar je to potrebno;
  6. informacije o pritožbenem postopku pri podjetju;
  7. seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake;
  8. možnost in pogoje poprodajnih storitev in prostovoljne garancije, kadar je to potrebno;
  9. trajanje pogodbe, kadar je to primerno, in pogoje za odstop od pogodbe, sklenjene za nedoločen čas, ali pogodbe s samodejnim podaljševanjem;
  10. funkcionalnost, vključno z veljavnimi ukrepi za tehnično zaščito digitalne vsebine, kadar je to primerno; (navedeno v opisu posameznega artikla na spletni strani)
  11. informacijo o združljivosti digitalne vsebine s strojno in programsko opremo, s katero je podjetje seznanjeno oziroma bi moralo biti seznanjeno. (navedeno v opisu posameznega artikla na spletni strani)

Funkcionalnost in združljivost digitalnih vsebin (točka 10. In 11.)

V naši spletni trgovini ponujenim izdelkom kot so, operacijski sistemi, antivirusni programi, igre…prilagamo podrobna navodila o združljivosti digitalne vsebine s strojno in programsko opremo. Pri vsakem izdelku na spletni strani je navedena združljivost v opisu. Prav tako pa je navedena združljivost tudi na samem izdelku oz. na priloženih navodilih (tiskana, CD, DVD). Pri izdelkih, ki so namenjeni uporabi na osebnih računalnikih, so navedene zahteve glede potrebne strojne opreme. Vsi programi (antivirusi, Microsoft sistemi, igre…) so avtorsko zaščiteni in vsebujejo zaščito proti presnemavanju. Pred uporabo vseh programov je uporabnik dolžan sprejeti pogoje uporabe.

Primeri združljivosti:

Microsoft Office 2016

  • zahtevan OS: Windows 7, 8, Windows Server 2008 R2 s tehnologijo .NET 3.5 ali novejšo)

 

Antivirus ESET

  • Vsebovana dokumentacija
    • Hitri vodič (PDF za spletni prenos, tiskana knjižnica ob nakupu)
    • Integrirana online pomoč (dosegljiva z gumbom F1)
  • Sistemske zahteve
    • Podprti procesorji: 32-bit (x86) in 64-bit (x64) Intel®, AMD® ali 100% združljivi
    • Operacijski sistemi: Microsoft Windows 2000®, Microsoft Windows XP ®(32 in 64-bit), Microsoft Windows Vista® (32 in 64-bit), Microsoft Windows 7® (32 in 64-bit)
    • Spomin (RAM): 48 MB
    • Prostor na disku (prenos): 32 MB
    • Prostor na disku (namestitev): 46 MB

 

Microsoft Windows Home 10 DSP

  • Sistemske zahteve:
    • procesor: 1 GHz ali hitrejši procesor ali sistem SoC
    • pomnilnik: 1 GB za 32-bitno ali 2 GB pomnilnika za 64-bitno različico
    • trdi disk: 16 GB za 32-bitno ali 20 GB za 64-bitno različico
    • grafika: DirektX 9 ali novejša z gonilnikom WDDM 1.0
    • zaslon: vsaj 800×600


Uradni list RS, št. 98/2004 z dne 9. 9. 2004: 25.b člen ZVPot

Uradni list RS, št. 98/04 - uradno prečiščeno besedilo, 114/06 - ZUE, 126/07, 86/09, 78/11 in 38/14: ZVPot-NPB9

Uradni list RS, št. 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, 114/06 – ZUE, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14 in 19/15: ZVPot-NPB10



POSTOPEK NAROČILA V SPLETNI TRGOVINI PRIČARAJ.SI

Za vas smo pripravili video vodič za lažje naročanje v spletni trgovini.

 

V vodiču si lahko ogledate:

1.       Kako se registrirati ali opraviti nakup brez registracije

2.       Kako poiskati želeni artikel

3.       Kako ga dodati in odstrani iz košarice

4.       Kako izbrati način dostave in plačila

5.       Kako zaključiti naročilo
 

 

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

1.       NAROČILO

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Registrirani uporabniki lahko status naročila kadar koli preverjajo v profilu na spletni strani pričaraj.si.

Kupci so obveščeni z različnimi statusi o stanju naročila: v izvedbi, predračun, rezervacija, čaka se plačilo, preklic…itd.

V primeru naročenih artiklov, kjer je navedeno, da izdelka ni na zalogi oz. da ni znan rok dobave, vas kontaktiramo in obvestimo o predvidenem roku dobave ali najdemo drugo rešitev.

 

2.       NAROČILO JE ODPREMLJENO ALI PRIPRAVLJENO ZA PREVZEM

Pričaraj.si v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje ali pripravi na lastni prevzem. O tem obvestimo kupca po elektronski pošti in z SMS sporočilom. Kupec je tudi obveščen o pravici od odstopa od pogodbe, ter kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi. Prav tako je tudi obveščen kam se obrne v primeru pritožbe.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti po e-mailu na info@pricaraj.si ali telefonsko na 070 233 244. V kolikor pa je naročilo že odposlano, pa pošiljko kupec lahko zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema, ko je izdelek že pripravljen na prevzem, pa kupec svojo željo prav tako sporoči na zgornji kontakt.

 

NAKUP ZA PRAVNE OSEBE

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v tem primeru dopišete še naziv podjetja in davčno številko.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike oz. fizične osebe.

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo splošni pogoji poslovanja spletne trgovine pričaraj.si

Pravnim osebam omogočamo naslednje vrste plačila:

  • z gotovino ob prevzemu pošiljke je omejitev gotovinskega plačevanja 420 EUR z ddv (strošek provizija po ceniku pošte Slovenije glede na višino kupnine od 0,96 EUR do največ 5,35 EUR)
  • nakazilo na TRR po ponudbi oz. predračunu (Avans)
  • plačilo po računu do 30 dni (izjemoma za naše zveste kupce, državne organizacije, javne zavode Itd.)
  • plačilo preko plačilnih oz. kreditnih kartic Diners Club, Eurocard/Mastercard, Visa, Visa Electron, Maestro, Activa (popust pri »Vaši ceni« se zniža za 5 odstotnih točk)
  • plačilo preko plačilnega sistema PAYPAL (popust pri "Vaši ceni" se zniža za 5 odstotnih točk)
  • obročnim plačilom do 24 mesecev s kartico Diners Club (popust pri "Vaši ceni" se zniža za 10 odstotnih točk) 
  • obročno plačilo samo za imetnike NLB plačilnih kartic MasterCard in Visa od 2 do 12 mesecev (popust pri »Vaši ceni« se zniža za 5 odstotnih točk in strošek nadomestila). Več o tem tukaj.
  • obročnim plačilom do 60 mesecev - Kredit NLB povezani - do 12 mesecev brez obresti (popust pri "vaši ceni" se zniža za 5 odstotnih točk) Več o tem tukaj.
  • samo za pravne osebe; klasični oz. operativni leasing GRENKE (brez pologa, od 15 do 60 obrokov, odobritev v 2 urah). Več o tem tukaj.
 
 

SPREMEMBE NAROČILA 


Za spremembe pri naročilu ali preklic naročila nam pišite na info@pricaraj.si ali nas pokličite na 0599 50 700

Sprememba artiklov iz naročila 

-          V kolikor ste že oddali spletno naročilo in želite spremeniti količino ali morda dodati/odstraniti druge izdelke nas prosim čim prej obvestite, da skupaj uredimo naročilo.

-          Lahko pa izberete drugo možnost, to je preklic naročila v celoti in ponovno naročilo vseh artiklov.

 

Sprememba načina plačila

Sprememba načina plačila po oddanem naročilu je možna v vseh primerih, potrebno nas je o tem čim prej obvestiti, da naredimo popravek naročila plačila.


Sprememba datuma in načina dostave

Način dostave lahko spreminjate dokler blago ni odpremljeno. Želeni datum dostave nam lahko posredujete v opombah ob naročilu, naknadno po e-pošti ali nas pokličete.



VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Spletna trgovina Pricaraj.si jamči za varnost osebnih podatkov in z njimi ravna v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Osebnih podatkov v nobenem primeru ne bomo posredovali tretjim, oz. nepooblaščenim osebam. Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

 

CENE

Vse cene v spletni trgovini Pricaraj.si so navedene v EUR in vključujejo DDV. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Na artiklu so cene navedene kot Redna prodajna cena (običajno določi proizvajalec ali dobavitelj). Cena za vas, je cena s popustom in velja za plačilo z gotovino ali nakazilom po predračunu na TRR.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. 
Od tega trenutka so pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je shranjena na sedežu prodajalca. Kupec pa lahko do nje dostopa kadar koli z svojim uprabniškem imenom in geslom.


NAČINI PLAČILA

Spletna trgovina Pricaraj.si nudi naslednje načine plačila na daljavo: 

    • z gotovino ob prevzemu pošiljke (strošek provizija po ceniku pošte Slovenije glede na višino kupnine od 0,96 EUR do največ 5,35 EUR)
    • nakazilo na TRR po ponudbi oz. predračunu (Avans)
    • plačilo po računu do 30 dni (izjemoma za naše zveste kupce, državne organizacije, javne zavode Itd.)
    • plačilo preko plačilnih oz. kreditnih kartic Diners Club, Eurocard/Mastercard, Visa, Visa Electron, Maestro, Activa (popust pri »Vaši ceni« se zniža za 5 odstotnih točk)
    • plačilo preko plačilnega sistema PAYPAL (popust pri "Vaši ceni" se zniža za 5 odstotnih točk)
    • obročnim plačilom do 24 mesecev s kartico Diners Club (popust pri "Vaši ceni" se zniža za 10 odstotnih točk)
    • obročno plačilo samo za imetnike NLB plačilnih kartic MasterCard in Visa od 2 do 12 mesecev (popust pri »Vaši ceni« se zniža za 5 odstotnih točk in strošek nadomestila). Več o tem tukaj.
    • obročnim plačilom do 60 mesecev - Kredit NLB povezani - do 12 mesecev brez obresti (popust pri vaši ceni se zniža za 5 odstotnih točk) Več o tem tukaj.
    • samo za pravne osebe; klasični oz. operativni leasing GRENKE (brez pologa, od 15 do 60 obrokov, odobritev v 2 urah). Več o tem tukaj.

V primeru plačila s kreditno kartico, mora biti plačnik (podatki v profilu uporabnika) ista oseba ali organizacija, ki je lastnik plačilne ali kreditne kartice. V nasprotnem primeru, ko prejemnik in plačnik nista isti osebi, si pridržujemo pravico do dodatnega preverjanja identitete plačnika in prejema pisne izjave preko e-pošte ali faksa, da plačnik soglaša s plačilom naročenega blaga. Prav tako v primeru plačila s kreditno kartico, po oddaji naročila ni možna sprememba vsebine naročila oziroma končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik. V kolikor bi želeli vrniti izdelek plačan s kreditno kartico, plačanih provizij ne vračamo. Vrne se le osnovni znesek.

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbi podjetje UPC Telemach d.o.o. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

 

Plačilo po povzetju ( Poštna provizija )

Poštna provizija oziroma vplačnina je strošek, ki ga zaračuna pošta Slovenije samo pri plačilu paketov z odkupnino (plačilo položnice). Strošek provizije se zaračuna po ceniku pošte, ki pa je odvisen od zneska odkupnine od 0,96 EUR do največ 5,35 EUR oz. 1,07%

Primeri za zneske odkupnin:

  • Odkupnina: 100 EUR provizija 1,05 EUR
  • Odkupnina: 200 EUR provizija 2,14 EUR
  • Odkupnina: 300 EUR provizija 3,21 EUR
  • Odkupnina: 400 EUR provizija 4,28 EUR
  • Odkupnina: 500 EUR provizija 5,35 EUR
  • Za zneske nad 500 EUR je provizija enotna in znaša 5,35 EUR


V izogib poštni proviziji priporočamo plačilo »po predračunu«. Ni nobenih dodatnih stroškov. Pošta vam paket smo dostavi. Dostava je za vse nakupe nad 100 EUR še vedno brezplačna.


DOSTAVA

Spletna trgovina Pricaraj.si, se trudi izdelke dostaviti v čim krajšem možnem času. Izdelke dostavljamo v večini primerov s pošto Slovenije. Kadar gre za poseben prevoz se poslužujemo tudi drugih dostavnih služb, o čemer pa so naši kupci tudi obveščeni.

Stroški dostave po celotni Sloveniji za nakupe do 100 EUR znašajo 5 EUR. Za vse nakupe nad 100 EUR, ne glede na težo, pa je dostava brezplačna.

Dostava je popolnoma varna, vsi paketi so zavarovani. Da bi se paket izgubil, prav tako skoraj ni možno, lahko pa pride do zamude pri dobavi, v tem primeru se zadevo preveri preko sledenja, po številki paketa.

 

DOBAVNI ROK

Izdelki pri katerih je navedeno »Artikel na zalogi« bodo v večini primerov dobavljeni v roku 1 do 3 dni. Pri večjih aparatih, kot so bela tehnika pa običajno v 5 delovnih dneh oz. odvisno v katerem skladišču se izdelek nahaja.

Pri izdelkih, kjer je navedeno »Razpoložljivost za nakup: Preveri« pomeni, da po vsej verjetnosti rok dobave ni točno znan. Zato moramo zalogo naknadno preveriti. V tem primeru prosimo, da nas kontaktirate preko spletnega obrazca ali e-pošte info@pricaraj.si in sporočili vam bomo predviden rok dobave.

Trudimo se, da so zaloge in dobave čim bolj ažurne. Zaloge se osvežujejo nekajkrat dnevno, zato se lahko zgodi, da včasih pride do napačnega podatka. Primer: Na zalogi zadnji kos blaga, nekdo 5 minut pred vami naroči izdelek, po petih minutah zaloga še ni osvežena, kaže pa zalogo. V takšnem primeru ste o tem nemudoma obveščeni telefonsko. V spletni trgovini Pricaraj.si se zaloge uvažajo tudi preko naših dobaviteljev, kar pomeni, da se lahko zgodi, da prejmemo že napačen podatek o zalogi.

 

ODVOZ STAREGA APARATA PRI NAKUPU BELE TEHNIKE

V spletni trgovini Pricaraj.si nudimo tudi možnost odvoza starega aparata pri nakupu bele tehnike. Naročilo lahko oddate ob nakupu novega aparata na tej povezavi KLIK.O dostavi in odvozu se dogovorimo naknadno telefonsko ali po e-pošti. Cena odvoza, ne glede na velikost in težo je 15 EUR.

Prosimo pa vas, da vaš odslužen aparat ustrezno pripravite za odvoz
(odklop in izpust vode iz aparata, odklop plinske in električne napeljave, odstranitev ledu iz aparata, odstranitev lesenih vgradnih elementov, …). Prav tako prosimo, da aparat pripravite v prostoru pri izhodu iz stanovanja.

Ko odpeljemo vaš dotrajan aparat, zanj poskrbimo na okoljsko primeren način. Z ločenim zbiranjem odpadne električne in elektronske opreme zmanjšamo količino odpadkov na neprimernih odlagališčih in zmanjšamo negativne vplive na okolje.

 

VRAČILO IZDELKA

Spletna trgovina Pricaraj.si vam nudi pravico do odstopa od nakupa (velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti). Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelka podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe. Odstop od pogodbe lahko sporoči preko obrazca, e-naslova info@pricaraj.si ali telefonsko na 0599 50 700 z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe (več). Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Pomembno:

Vrnjen izdelek mora biti nerabljen, nepoškodovan in v nespremenjeni količini. Prav tako mora biti izdelek vrnjen v originalni embalaži z vsemi priročniki in garancijo. Pri vračilu naj bo priložena tudi kopija računa in številka vašega TRR za vračilo kupnine, gotovine ne izplačujemo. Po pregledu izdelka vam bomo v najkrajšem možnem času kupnino vrnili, najkasneje pa v roku 14 dni. 

Pri vračanju izdelka ponudnik ne krije stroškov pošiljanja, ampak kupec. Razen v primerih kjer je ponudnik odgovoren za napako. Prav tako paketov z odkupnino ne sprejemamo.

Vračilo izdelka pa ni možno v naslednjih primerih oz. ima ponudnik pravico zaračunati primerno odškodnino:

  • je izdelek rabljen ali pa so vidni sledovi uporabe
  • je embalaža ali izdelek poškodovan, umazan, ni originalne embalaže in ostalih potrebnih dodatkov
  • odprtem varnostnem pečatu: npr. pri programski opremi, avdio in video nosilcih.
  • izdelkih narejenih oz. dobavljenih po naročilu

Možnost vračila izdelka ni namenjeno temu, da bi kupec izdelek testiral 14 dni nato pa ga vrnil, je samo garancija, ker si izdelka niste mogli fizično ogledati pred nakupom, da če vam ni všeč ga lahko vrnete. Se pravi, pazljivo odprite embalažo, oglejte si izdelek, v kolikor vam ni všeč ga previdno zapakirajte in vrnite nazaj na naš naslov.

Ob vračilu izdelka priložite obrazec za odstop od pogodbe, ki je na voljo na sledeči povezavi: OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE

 


POŠKODOVANI PAKETI

Spletna trgovina Pričaraj.si pošilja pakete s pošto Slovenije. Vsi paketi so zavarovani. Če se zgodi, da prejmete poškodovan paket, le tega reklamirajte pri svoji pošti, o tem pa obvestite tudi nas, da zadevo skupno rešimo v najkrajšem možnem času.

Naslov za vračilo paketa: Disk, Marko Šubic s.p., Selo 41a, 4226 Žiri


GARANCIJA

Vsi izdelki v spletni trgovini Pricaraj.si imajo garancijo. Ta je navedena pri samih opisih izdelkov, na računu ali garancijskem listu. Garancija je zagotovilo proizvajalca, da bo izdelek v času garancije deloval brez napak ob pravilnem ravnanju. Če kljub temu pride do napake, bo pooblaščen servis izdelek brezplačno popravil najkasneje v roku 45 dni po prejetju izdelka na servis. Po preteku tega roka bodo izdelek zamenjali z enakim novim brezhibnim izdelkom. V primeru, da pokvarjeni izdelek ni identično zamenljiv ga bodo zamenjali z najmanj enakovrednim izdelkom. Če tudi to ni mogoče, pooblaščen servis izda »izjavo o nepopravljivosti«. Na podlagi sledeče izjave vam izdamo dobropis na podlagi katerega si lahko iz naše ponudbe izberete nov izdelek.

Garancijski list je v večini primerov priložen samemu izdelku oz. paketu. Na njem je naveden pooblaščen servis in garancijski rok. Garancijo lahko uveljavljate neposredno pri pooblačenem servisu ali pri nas. Priporočamo pa, da garancijo uveljavljate neposredno pri pooblaščenem servisu, saj je takšen postopek hitrejši vsaj za nekaj dni.

Pri pošiljanju na servis priložite paketu kopijo računa, garancijski list in kratek dopis z opisom napake. Dopišite pa tudi kontaktne podatke. 


STVARNA NAPAKA

Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot).

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje) in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek.

Reklamacijo iz naslova stvarne napake pa lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek (kar pomeni, da lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega ni bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se lahko odloči tudi v primeru, če ne želi uveljavljati garancije za izdelek, za katerega je bila dana garancija).

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu, in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Naj še navedemo, da lahko potrošnik pravice iz naslova stvarne napake smiselno uveljavljanju pravic iz naslova stvarnih napak na blagu uveljavlja tudi v primeru storitev.

Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:

  •     če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  •     če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  •     če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  •     če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Več informacij je na voljo na spletni strani tržnega inšpektorata: http://www2.gov.si/mg/tirs/tirs.nsf/f1?OpenFrameSet&Frame=main&Src=/mg/tirs/tirs.nsf/0/5E534F79FB1B4145C125731D0027CCD3?OpenDocument

 

NAKUPOVANJE Z LYONESS-om

Spletna trgovina pričaraj.si nudi vsem članom skupnosti Lyonessa poseben popust za vse artikle. Vsi, ki še niste člani se lahko brezplačno vpišete pri nas. Več o Lyonessu pa na njihovi uradni spletni strani: https://www.lyoness.com/si

Kdo lahko nakupuje preko Lyonessa?

Preko Lyonessa lahko nakupujejo samo fizične osebe.
Za podjetja in javne zavode pa nakup preko Lyonessa ni možen.

Kako opravim nakup preko Lyonessa?

Nakup preko Lyonessa je čisto enostaven. Lyoness člani se morate najprej prijaviti v svoj profil na uradni spletni strani Lyonessa, nas tam poiskati (ali klikniti TUKAJ), da vas preusmeri na našo spletno stran. Tako se vas zapomnijo »piškotki«, ki pri Lyonessu zabeležijo vaš nakup. Nato opravite običajen nakup, poiščete želeni artikel, ga dodate v košarico in ga naročite. Nakup pri Lyonessu bo tako zabeležen in »cashback« bo že na vašem Lyoness računu.
Za koriščenje ugodnosti Lyoness je obvezno spletno naročilo. Sprejem naročila telefonsko ali po emailu ni možno.

Kako lahko plačam oz. kakšni so načini plačila za nakup preko Lyonessa?

Možnost koriščenja ugodnosti Lyonessa je možno le za plačilo »po predračunu« in plačilo z »gotovino« dostavljalcu ob dostavi. Vsa ostala plačila, kot so obročno plačevanje, plačilne kartice, peypal niso možna. Vaš nakup oz. Lyoness ugodnost ne bo upoštevana.Naročeni izdelek morate v celoti plačati, »cashback« pa prejmete nazaj na vaš Lyoness račun.
Za vse dodatne informacije smo vam z veseljem na voljo vsak dan:


OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Spletna trgovina Pricaraj.si se trudi zagotoviti pravilnost in ažurnost vseh podatkov na strani, žal pa zaradi hitrega spreminjanja cen, dnevnih menjav izdelkov lahko pride tudi do napake, kot so spremembe cen in konfiguracij, tehničnih sprememb ter dobave. V kolikor pride do sprememb bomo kupca nemudoma obvestili o spremembah, ter mu omogočili preklic naročila (odstop od pogodbe) ali zamenjavo naročenega artikla.

Pridružujemo si pravico do stornacije/preklica spletnega naročila brez obvestila v kolikor je ta nepopolno izpolnjen (napačen telefonski kontakt, e-pošta, naslov za dostavo itd.). Za naročila nižja od 50 EUR je običajno potrebno plačilo po "predračunu". V kolikor kupec ne prevzame naročenega blaga, si pridružujemo pravico, da poravna stroške, ki so pri tem nastali. Za morebitne napake se iskreno opravičujemo.

Pridržujemo si pravico do odstopa od pogodbe v kolikor pride do bistvene zmote (OZ-NPB3, 46.člen) v ceni in lastnostih artikla.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Ker spoštujemo vljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov se trudimo zagotavljati učinkovit sistem obravnavanja pritožb, ter se trudimo vse spore rešiti sporazumno.
Vse pritožbe sprejemamo na e-poštni naslov info@pricaraj.si ali na telefonsko številko 0599 50 700. 

Vsaka obravnava pritožbe je zaupna.

 

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Spletna povezava za reševanje potrošniških sporov v EU (SRPS):  https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

PRAVNO OBVESTILO 

Spletna trgovina www.pricaraj.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazana na spletni strani so avtorsko zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati  ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti. 

 

Za vse dodatne informacije smo vam z veseljem na voljo vsak dan:

  • od ponedeljka do četrtka od 09:00 do 18:00
  • petek od 09:00 do 15:00
  • 24 ur na info@pricaraj.si

Kontakti:

 

Želimo vam, da si pričarate obilo lepih nakupov.

Vaša ekipa Pricaraj.si