Hitro in varno nakupovanje

Nakup brez registracije

Brezplačna dostava

Po Sloveniji nad 100€
Kontakt
Kontaktirajte nas in z veseljem
vam svetujemo pri nakupu!
Stacionarni:
+386 (0)599 50 700

Za vas smo na voljo v času:
Pon. - Čet. : 9.00 do 18:00 in pet. : 9.00 do 15.00
(preko spleta 24ur)

Pričaraj SI polna zaščita in Pričaraj SI polna zaščita PLUS za izdelke v naši prodaji

Pričaraj SI polna zaščita in Pričaraj SI polna zaščita PLUS za izdelke v naši prodaji

Kaj je Pričaraj SI polna zaščita?

Vsak izdelek že ob nakupu pridobi klasično garancijo proizvajalca. Lahko pa se odločite za dodatno Pričaraj SI polno zaščito ali Pričaraj SI polno zaščito PLUS in hkrati z izdelkom dokupite polno zaščito za 3 ali 5 let.

Stroške servisiranja in rezervnih delov krije zavarovalnica s katero imamo sklenjeno pogodbo.

Kaj je Pričaraj SI polna zaščita PLUS?

Z zaščito Pričaraj SI PLUS imate izdelek dodatno zavarovan še za vlomno tatvino, krajo, rop. Zavarovalnica se za celotno zavarovanje obdobje obvezuje kriti škod za izdelke, ki spadajo pod vlomno tatvino, krajo in rop. Vse tatvine se morajo prijaviti v roku 24 ur na policijo.

Pod vlomno tatvino se šteje:

  • Vlomna tatvina iz zaklenjenih prostorov.
  • Vlomna tatvina iz zaklenjenega vozila, pogoje je, da izdelek ni bil v vozilu na vidnem mestu.

Zavarovalnica krije zgoraj navedene škodne primere iz vzroka vlomne tatvine, kraje in ropa in s tem odtujitve zavarovanega izdelka samo ob predložitvi ustrezne dokumentacije (prijave o vlomu, kraje ali ropu na policijsko postajo – skladno z vsemi zakoni).

Zakaj kupiti Pričaraj SI polno zaščito?

Ker Pričaraj SI polna zaščita krije tudi poškodbe, ki jih klasična garancija proizvajalca ne zajema:

  • poškodbe zaradi nenamerne nerodnosti, npr. padec, razbitje, vdor tekočina, itd.
  • poškodbe zaradi mehanske sile, implozije in drugih učinkov pritiska,
  • poškodbe, ki jih je povzročila voda ali vlaga, elementarna škoda, poškodbe na zgradbah, kot je na primer poškodba na vodovodni napeljavi,
  • škoda zaradi elementarnih nesreč, kot so visoke vode, padec kamenja, vihar, zmrzal, poplave, plazovi,požar,
  • udar strele, eksplozije vseh vrst ter relevantne škode pri gašenju,
  • ožganine in druge poškodbe, ki jih povzročijo ogenj, dim in saje,neposreden udar strele,
  • neposredno delovanje električne energije zaradi zemeljskega stika, kratkega stika, previsoke napetosti in drugo,
  • previsoka ali prenizka napetost, elektronski naboj, elektromagnetne motnje.
  • napake v materialu in napake, nastale v proizvodnji
  • Zaščita Pričaraj SI PLUS še: vlomna tatvina, kraja in rop

Z našo Pričaraj SI polno zaščito vam škoda, kot so pokvarjeni zasloni prenosnih računalnikov ali omrežnih delov, neposreden udar strele in drugo, ne bo povzročila stroškov. Lastni delež je kupec dolžan kriti le pri škodi, nastali zaradi nenamerne nerodnosti, vlomne tatvine, kraje in ropa. V primeru totalne škode, kot so požar, neekonomični stroški popravila in drugo, imate pravico do novega nadomestnega tehnično enakega izdelka. Izplačilo v gotovini ni mogoče. Vse potrebno urejate direktno z zavarovalnico.

Pričaraj SI polna zaščita se nanaša na serijsko številko izdelka ali drugo št. označbe izdelka, zato jo lahko skupaj z izdelkom tudi prodate ali podarite naprej. Kupnino Pričaraj SI zaščite poravnate z enkratnim plačilom ob nakupu izdelka.

Pozor: Pričaraj SI popolno zaščito je mogoče kupiti le sočasno z nakupom izdelka, ki ga želite zaščititi, kasnejši nakup popolne zaščite ni več mogoč.

Pri izbiri cenovne stopnje zavarovanja z Pričaraj SI polno zaščito in Pričaraj SI polno zaščito PLUS za izdelek, popustov na prodajno ceno ni mogoče upoštevati!

Vse kategorije izdelkov iz našega programa za katere lahko dokupite Pričaraj SI polno zaščito in Pričaraj SI polno zaščito PLUS:

  • Namizni računalniki in računalniška periferija
  • Prenosniki (NoteBooks), iPad
  • Igralne konzole
  • Fotoaparati in video kamere
  • Projektorji
  • Navigacija
  • HI-FI / Audio
  • Avtoakustika
  • TV /video / DVD
  • Računalniški kompleti
  • Bela tehnika in mali gospodinjski aparati

Izjema so mobilni telefoni, pri katerih je možen nakup Pričaraj SI polne zaščite do maksimalno dveh let.

V spodnji tabeli so cene za Pričaraj SI polno zaščito, Pričaraj SI polno zaščito PLUS in Pričaraj SI polna zaščita za telefone za vse cenovne stopnje, za obdobje 3 ali 5 let.

Vse cene Pricaraj SI polne zaščite in Pričaraj SI polne zaščite PLUS so v EUR z 8,5% davkom (DPZP).

 

 

 

 

Kaj storiti, ko na izdelku za katerega imate polno Pričaraj SI zaščito nastane škoda ?

Ko škoda nastane ali se zgodi ali jo ugotovite, jo takoj (najkasneje v 3 dneh) prijavite na spleti strani zavarovalnice AmTrust (zastopstvo AQILO) s katero imamo sklenjeno pogodbo.

 Spletni naslov za prijavo škode je naslednji: https://www.aqilo.com/

 

Na tem naslovu se nahaja e-obrazec za prijavo škode. Tukaj izpolnite vse zahtevane podatke, kot so: vaš naslov, telefonski kontakt, podatki o izdelku, kdaj se je škoda zgodila, kakšna škoda se je zgodila…itd.

V primeru, da zavarovalnici ne posredujete vseh podatkov in potrebnih potrdil, ni kritja škodnega primera.

Po izpolnitvi vseh zahtevanih podatkov, na koncu priložite še »priloge« kopije dokumentov (scani):

  • Račun od poškodovanega izdelka
  • Zadnjo stran polne zaščite, kjer so izpolnjeni podatki o izdelku in naš žig
  • Fotografija poškodovanega izdelka

Po oddaji boste takoj prejeli potrdilo o prejetju prijave škode. V kolikor je vse pravilno izpolnjeno in so priloženi vsi potrebni dokumenti, vas bo v roku 2 do 3 dni kontaktiral pristojni serviser, s katerim se potem dogovarjate o vseh nadaljnjih postopkih.

Dogovorite se tudi kje in kdaj naj prevzamejo okvarjen oz. poškodovani izdelek, koliko časa bo trajalo popravilo…itd. Za pomoč pri izpolnjevanju in vseh dodatnih vprašanjih smo vam vedno z veseljem na voljo na telefonski številki 0599 50 700 ali na e-mailu: info@pricaraj.si ali na direktnem kontaktu zavarovalnice oz. zastopnika: kontakt@aqilo.com

 

Kaj je lastni delež ?

Lastni delež je del sredstev popravila škode, ki ga mora kriti kupec samo, kadar škoda nastane zaradi nenamerne nerodnosti (padec, razbitje, vdor tekočine…), vlomne tatvine, kraje in ropa.

Lastni delež je v višini 35% stroškov popravila oz. stroškov za tehnični ekvivalent oziroma najmanj 90 EUR vključno z DDV.

Izjema so Apple izdelki, pri katerih je lastni delež 50%, oziroma najmanj 90 EUR

V primeru totalne škode na izdelku in prejetja nadomestnega tehničnega ekvivalenta je prekinjena veljavnost zavarovanja polne Pričaraj SI zaščite in okvarjen izdelek preide z vso opremo in omrežnimi deli v last zavarovalnice.

V primeru totalne škode ste v prvih treh letih upravičeni do 100% tehničnega ekvivalenta, ki ni povezan z znamko ali z nabavno vrednostjo poškodovanega izdelka. V četrtem ali petem letu polne Pričaraj SI zaščite pa imate pravico do 60% zneska od cene tehničnega ekvivalenta.

Odškodnina

Neposredna izplačila odškodnine za škodo se ne izplačujejo v gotovini in tudi pri totalni škodi niso mogoča.

Območje veljavnosti

Pričaraj SI polna zaščita in Pričaraj Si polna zaščita PLUS veljata na celotnem geografskem območju Evrope.

Začetek veljavnosti Pričaraj SI polne zaščite

Pričaraj SI polna zaščita prične veljati na dan izstavitve računa, poteče pa 3 oziroma 5 let od dne, ko je bil izstavljen račun za nakup izdelka in naše polne zaščite. Polna zaščita preneha veljati ob 24:00 uri zadnjega dne veljavnosti.

V primeru, da ima izdelek še tovarniško garancijo se le to najprej koristi. V primeru totalne škode, ko je popravilo neekonomično in prejmete nov nadomestni tehnično enaki izdelek, se zaščita starega oziroma pokvarjenega izdelka prekine.

Za nov izdelek lahko ponovno kupite novo polno Pričaraj SI zaščito.

 

Osnovno velja sledeče:

 

  • Pričaraj SI popolna zaščita je veljavna le ob predložitvi zaščitenega izdelka, originalnega računa in tega dokumenta oz. strani brošure z vpisom izdelka iz računa in datuma.
  • Škoda, ki se je zgodila ali ugotovila na zaščitenem izdelku, se mora takoj prijaviti (najkasneje v roku 3 dni) .
  • Podaljšanje garancije in zaščita se nanašata na stanje ob nakupu izdelka.
  • Pri končnih uporabnikih, ki izdelek uporabljajo na različnih lokacijah, je izdelek z polno zaščito zaščiten na vseh lokacijah znotraj EU in geografskem območju Evrope.
  • Škode nastale zaradi nepravilno shranjene in zavarovane izdelke (ni krita) tako stacionarne kot prenosne , katere je potrebno za prenos in prevoz primerno zaščiti v skladu z njihovo konstrukcijo – kot so torbe itd.
  • Prijavljene škode brez točnega opisa, kako je škoda nastala, niso krite, dokler ni popolnega pisnega pojasnila škodnega primera.
  • Garancije in jamstva za konstrukcijske dele in za celotne izdelke se koristijo prvenstveno.
  • Garancije proizvajalcev izdelkov veljajo kot primarne garancije; prav tako tudi vsa druga jamstva ali pogodbene obveznosti tretjih oseb.
  • Pri totalni škodi preide ustrezen izdelek z vsemi dodatnimi deli, kot so omrežni kabli, kabli, CD-ji, priročniki, boksi in drugo, v primeru polne zaščite (tudi pri okvarah originalne dodatne opreme, na primer mrežni deli) po prejetem nadomestilu v last zavarovalnice.
  • Pričaraj SI polna zaščita ne zajema uporabe, ki ni namenska in je ni določil proizvajalec ter, ki ni določena v pravilih za uporabo. To velja tudi za vse škode, ki so nastale zaradi zlorabe ali nestrokovne uporabe.
  • Praske in podobne poškodbe na izdelku, ki ne vplivajo na tehnične zmogljivosti izdelka, se ne štejejo za škodo. Pričaraj SI polna zaščita ne pokriva škode, ki ne vpliva na delovanje izdelka, kot je določeno s strani proizvajalca
  • Dodatno kupljene opreme Pričaraj SI polna zaščita ne krije.
  • Škoda na programski opremi, operativnih sistemih, gonilnikih, pomožnih programih in podobno ni krita.
  • Lastniki izdelkov ali njihovi pooblaščenci so za programe, gonilnike, podatkovne baze in njihovo sposobnost delovanja odgovorni sami.
  • Odškodninske zahtevke za izgubo baz podatkov in programske opreme ni možno uveljavljati iz navedenih vzrokov škode. Prav tako tudi ni nadomestil za stroške popravil, ki so nastali zaradi težav s programsko opremo in operacijskim sistemom, virusov, nezdružljivosti komponent, reševanja podatkov, ponovnega usklajevanja, ponovne pridobitve podatkov in podobno.
  • Pričaraj SI polna zaščita ne krije potrošnega materiala, obrabljenih delov, daljinskih upravljalnikov, akumulatorjev, baterij, tonerjev, varovalk, črnila, tuljav, žarnic in podobnega.
  • Modularni izdelki, tipkovnice, miške se krijejo le v primeru, da so bile kupljene skupaj z glavnim izdelkom kot ena celota.
  • Sklopi, kot so na primer osebni računalnik, tiskalnik in skener, ki jih opredeli podjetje, ki zagotavlja polno zaščito, veljajo kot en izdelek.
  • Kritje škode za mobilne telefone se nanaša na nakupno vrednost (brez podpor).
  • Škoda nastala zaradi navadne tatvine (tudi npr., če se aparat izgubi ali pozabi) je iz kritja izključena.
  • koda, ki se jo prijavi, a poškodovanega izdelka ni mogoče prinesti ali škode dokazati, ni krita.
  • Škoda, ki je nastala zaradi vodnega kamna, se šteje kot posledica neprimerne uporabe izdelka oziroma kot obraba, zato ni krita.
  • Nadomestila za posledično škodo in škodo na premoženju, tudi za nadaljnjo dodatno opremo, na primer za avtomobilske vgradnje komplete, preostale tonerje, kartuše in podobno, niso krita.
  • Škoda zaradi običajne obrabe in izrabe ter postopnega slabšanja kakovosti delovanja izdelkov ni zajeta v zaščito in ni krita..
  • Splošno predpisano servisiranje izdelka s strani proizvajalca ne spada pod kritje zaščite!
  • Škoda, nastala zaradi poskusov popravila ali posegov tretjih oseb brez pooblastila, ni krita.
  • Škoda, ki je nastala zaradi malomarnosti ali jo je povzročila tretja oseba, ni krita.
  • Strokovnjaki, ki izvajajo dela, kot so dobava, vgradnja, nadgradnja in podobno, so odgovorni za svoje delo in v primeru nastale škode – prevzamejo kritje le te.
  • V primeru poškodbe izdelka , ki jo povzroči domača ali divja žival, škoda ni krita!
  • Škoda ki je nastala zaradi posledice potresa, vojne ali terorizma, ni krita!
  • V primeru škode ali totalne škode izdelka, kateri je bil kupljen z posebno ponudbo in ugodno ceno, torej z visokim popustom – je limit kritja ta ugodna nabavna cena !
  • Če se v času poteka Pričaraj SI polne zaščite zaščiteni izdelek zamenja, na primer v sklopu garancije proizvajalca, je potrebno pri zahtevah obveznosti in nadomestil Pričaraj SI polne zaščite za dokazilo predložiti ustrezen dokument, ki potrjuje to menjavo. Pričaraj SI polna zaščita je v takem primeru še vedno veljavna. Na prodajno brošuro se pripišejo podatki o novem izdelku oz. nova številka izdelka.
  • Škoda nastala zaradi tatvine, vloma, ropa in kraje, ki ima posledico poškodovanja ali izginotje izdelka ni krita, razen če imate Pričaraj SI polno zaščito PLUS.

 

V primeru nastale škode obiščite spletno stran za prijavo AQILO:

https://www.aqilo.com/ in izpolnite e-obrazec.

Zavarovalnica, ki krije zavarovanja Polne Pričaraj SI in Pričaraj SI PLUS zaščite je:

AmTrust International Underwrites Limited, 40 Westland Row, Dublin2,Irland, Companies

Registration

Office ,Company No. 169384, www.Amtrustgroup.com

Po nalogu zavarovalnice Am Trust izvaja podjetje Aqilo GmbH vse postopke , organizacijo , obračune in škodne prijave in tako je prijavni naslov za vašo nastalo škodo www.aqilo.com in e-mail naslov: kontakt@aqilo.com